Monday, June 4, 2012

KMPk Semester 3

Actually semester 3 ni  aku xnk ulang balik kesilapan aku mase semester 1 and 2 dulu.,
So, aku ambil langkah2 untuk mengelakkan perkara yang sama terjadi..
contohnya: sikap malas nak study aku! semester 1 and 2  actually aku malas nk belajar..
so aku kena buang malas tu ..
lagi satu, orang kata kalau masuk matrikulasi xbole bercinta.. aku ada jugak bace artikel yang mengatakan perkara tersebut.. tapi aku tetap ade gf gak..
bile masuk semester 3 ni.,aku nk kurangkan aktiviti2 yang bole menjejaskan pengajaran dan pembelajaran aku..
Dulu selalu bercakap tipon sampai lewat malam., jadi semester ni aku xnk la camtuh..
kalau nk cakap tipon, kene tipon awal2. sebelom kul 12.. tp xnk la cakap lama2.. :)
bukan xsayang, tapi ade bende yang lagi penting.. :)
hari minggu kalau nk col 24 hours pun xpe.. :D

miss her!

No comments:

My Blog List