Friday, March 23, 2012

Siti Nuraisyah Binti Zolkefli!

awk.,
saya sayang awak sgt2.,!
saya tunggu awk bace blog saya..
huhu!

mmg byk silap saya dah buat kat awk..
tapi semua tu xdisengajakan..
awk cakap baru saya sedar..
saya deactivate FB sebab saya sayang awk.,
saya xnk awk sakit hati tengok saya IM dgn pompuan lain.,
jadi saya deactivate.,saya hanya bukak FB awk sahaje..
Xkesah la.. :D

saya harap awak masih sayang saya lg..
saya xnk tanye..maloo..sbb sy dah buat byk silap..
awk pun dah dua kali nk berpisah..
saya xsanggup lepaskan awk camtu je..
seriously saya xsanggop..!

harap awk faham perasaan saya.,saya susah nk faham awk sebenarnya, kalau nak sebut psal awk jauh ngan saya .."tu sume alasan sahaja.."

sy xnk jadikan alasan jauh tu penghalang kita..

haha:sedar2 dah byk saya tulis kat atas ni.,
ape lagi ek nk cakap..
thanks sbb text saya.,I appreciate it!
kadang2 saya reply mesej awak lambat..
Sebab ape? ade dua:
-saya busy seketika.,tapi bukan bz melayan pompuan..melayan member2 yg akal panjang kat matriks nih.,
-saya xperasan ade mesej..bukan pe,saya selalu tukar profile enset kepada meeting.,so,enset hanya vibrate bile ade owg col n mesej..

harap awak faham..saya taip kat sini.,senang sikit.,kalau taip mesej susah sikit.,sory awk!

I really miss u! harap dapat skype lg :P
*rindu nk skype ngan awk!

No comments:

My Blog List